Tuotteet hakusanalla parannetaan näyttöä (4)

Kuunnella, tarkkailla, problematisoida

Kuunnella, tarkkailla, problematisoida

Kehitä kuuntelu- ja havainnointitaitoja tukevien aktiviteettien kautta. Omaksu työkaluja, analyysimalleja ja lukurakenteita. Harjoittele tapaustutkimuksia, jotka perustuvat arkipäivän todellisuuteen.
Akustiset oppimis- ja koulutusohjelmat - Actran Opiskelijaversio

Akustiset oppimis- ja koulutusohjelmat - Actran Opiskelijaversio

Actran Opiskelijaversio Paranna akustista oppimista ja koulutusohjelmia Actran Opiskelijaversio tarjoaa opiskelijoille ja opettajille laskennallisia akustisia simulaatiomahdollisuuksia, jotka ovat verrattavissa eri teollisuudenaloilla käytettyihin, helposti saavutettavassa muodossa, joka on ihanteellinen opetukseen ja kotitöihin/itsenäiseen oppimiseen. Actran Opiskelijaversio ja sen tukimateriaalit sisältävät sekä teoreettista taustaa keskeisistä akustisista ilmiöistä että vaiheittaisen kuvauksen mallinnusprosessista. Tämä kuvaus alkaa numeerisen mallin asetuksista ja jatkuu simulaation suorittamiseen ja tulosten tulkintaan. Toinen keskeinen osa oppaita on näyttää yhteys yksinkertaisten Actran-mallien ja todellisten teollisten sovellusten välillä, jotka perustuvat samoihin simulaatioperiaatteisiin. Tämä korostaa akustisen simulaation arvoa nykypäivän monimutkaisissa teollisuusympäristöissä. Aloita tänään! Lataa ilmainen Actran Opiskelijaversio ja oppaat täältä! Pysy kuulolla! Liity Actran Opiskelijaversio -käyttäjäryhmään LinkedInissä ja vaihda kokemuksia kollegoidesi kanssa: parhaat käytännöt, vinkit ja niksit, oppaat jne. Liity täältä. Jean-Pierre Coyette & Jean-Louis Migeot, Professorit ja FFT:n perustajat
Tavoitteiden asettaminen ja arviointi

Tavoitteiden asettaminen ja arviointi

Aseta realistisia tavoitteita, muotoile ne ja älä odota, että yhteistyökumppanisi lukevat ajatuksesi. Rakenna yhdessä ohjeita ja tue itsearviointia.
Asettuminen suhteessa

Asettuminen suhteessa

Kokea suhteita ja viestintää käytännön ja leikkisien aktiviteettien kautta. Tutustua yksinkertaisiin työkaluihin, kuten suhteelliseen huiviin. Herättää tietoisuutta sanallisesta, para-sanoista ja ei-sanallisesta viestinnästä. Lisätä julkisen puhumisen taitoja.